Thursday 15 October 2015

Kisah Perasaan


Secara jujurnya,aku dapat rasakan something sebelum kau nak pergi untuk selamanya. You know what, cuti sem aku . ak fikirkan kau.. rindu kat kau .. tapi aku tak ad feeling pon nk jmpa kau dekat asrama. Hati aku berat gila bila mak ajak aku pergi jumpa kau. Serious. Mak risaukan kau, aku sedapkan hati mak just cakap kau ok. Ak tahu kau demam. Aku tahu kau perlukan mak. Mak kekuatan diri kau .

Seminggu sebelum tu. 16 mei hari jadikau kan? Kau call abang .. And guest what. Aku perasan ko beriya sangat nak abang wish birthday kau.. aku da pelik da. Kau tak pernah semngat camni before this. Aku tahu, kau pon harapkan aku bagi wish kat kaukan ? hmm tapi ni firstime aku x wish birthday kau.. salunya aku wish birthday kau .. bila kita balik sekolah n kacaw mak dalam kereta. Kau ingat kan? Aku msti start kcaw kat mak. “Mak? Ingat tak arini hari ap? Mak msti senyum bila aku wat camtu .. then .. ak Nampak kau senyum jgak bila aku wat camtu.. heyy bro.. u know what .. hidup aku.. aku ske tngok keluarga kita senyum .. sebab bagi aku. Senyum tulah kekuatan bagi diri aku..

 Sayang, ak tak smpai hati gila nak wish birthday kau untuk tahun ni.. ak tak tahu knapa.. ak terkedu .. aku cepat2 tukar topik .. sorry bro.. huhu L
Kau tahu x.. masa kau call aku, aku tngah decorate bilik kita.. huhu aku letak gamba kita dari kecik smpai besar.. aku nak sngat tunjuk kat kau.. lame weh aku plan ..
22 mei.. heyy .. aku otw pergi sekolah kau.. Ya Allah, dalam hati .. beratnyelah nak jumpa kau .. rsa klaw boleh xnak jumpa.. xtau knapa.. then smpai pagar sekolah kau.. aku happy gile tngok kau zim J
Pelikkan perasaan tu?

ni 1st time kau sambut aku ,, kau nak salam aku .. tpi ak xprasan.. sbb ak bawak makanan.. aku nampak kau nak salam .. huhu tapi xpela .. kita tunggu mse nak balik nnti bru salam ok.. hmm waktu nak dduk sama2.. dalam hati aku.. “aku nak dduk sebelah  kau” xtau pesal weh.. aku rse happy tngok kau mkan.. btw ak perasan .. kau x pandang aku pon mse kita sembang2.. kau pandang muka abg je tau.. then lpas mkan kau tunjukkan hasil lukisan kau kat kami.. aku sempat kacaw kau .. and itu yang terakhir bro.. mse tu ak nak tunjuk design bilik baru kita.. tapi aku nak kau tngok sendiri J

Masa nak balik .. hmm ak rse cam singkat nye mse berlalu.. sekejap je dah petang.. hmm petang tu mendung .. kau salam mak,abang , dan aku akan jadi yang terakhir mcam selalu.. Ya Allah, cara salam kau mcam aku dapat rse yang kau nak pergi.. ak xfaham perasaan msa tu.. aku just senyum tapi ak x mmpu pndng mata kau.. ak terharu kau salam aku .. kau cium tangan aku buat kali pertama&terakhir, aku memang tunggu gila dari dulu benda tu tau .. huhu maaf hazim.. aku tak mmpu nak buat ap mse tu.. hatiku da celaru .. ak pegang bahu kau n harap kau faham msej yang aku nak smpaikan “*jage diri baik2..”
Aku masuk kereta .. aku nak meleleh pandang muka kau .. tapi aku tahan.. ak xnak ngis depan dorang.. then aku kacaw kau skli lagi.. kli ni ak pggil kau abang.. kau senyum wehh .. mse kereta da gerak.. aku pandang cermin sisi.. ak tngok kau pandang kiteorang smpai kluar pagar sekolah .. huhu



No comments:

Post a Comment